Müşterilerimizin kullandıkları bilgi ve teknoloji altyapılarının, uluslararası standartlara uygun şekilde sorunsuz çalışmasını sağlarız. Arıza oluşmadan gerekli önlemleri alabilmek amacı ile müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda sözleşmeli;

  • Periyodik bakım (Ticket Sistemi ile almadığınız hizmete ödeme yapmama)
  • Çağrı bazlı müşteri yerinde
  • Telefonla ve uzak bağlantı ile destek

gibi çeşitli hizmet modellerimiz mevcuttur. Hizmet ve çözümlerimize bağlı olarak, müşteri verimliliğini ve memnuniyetini artırmak en büyük ilkemizdir.

YICOM, işletmelerin ihtiyaç duyduğu teknolojileri, yatırımdan en yüksek geri dönüşü sağlayacak şekilde, mümkün olan en ekonomik çözümlerin seçim ve tasarımını üstlenir.

ÇÖZÜMLER

  • Sunucu (Server) Çözümleri
  • Bilgi Güvenliği Çözümleri  (Firewall, Secure VPN, DLP vb.)
  • Bulut (Cloud) Çözümleri  (Iaas, Paas, Saas)
  • Sanallaştırma (Virtualization) Çözümleri
  • Yedekleme ve Felaket Kurtarma  (Disaster Recovery) Çözümleri
  • Storage ve Depolama Çözümleri  (DAS, NAS, NSA LTO vb.)
  • Komple Yapısal Kablolama   (Data, Fiber, Elektrik, Telefon, Kamera vb.)
  • Ağ (Network) Çözümleri
  • Veri Merkezi Çözümleri  (Data Center)
  • İletişim ve Mesajlaşma Çözümleri  (Comminication, Messaging, Desktop Sharing vb.)
  • İş Sürekliliği Çözümleri
  • Profesyonel Kamera ve Güvenlik Sistemleri Çözümleri

HİZMETLER

  • Teknoloji Danışmanlığı
  • ​Teknoloji Seçim Danışmanlığı
  • Proje Yönetimi
  • Sistem Yönetimi
  • Network Bakım Hizmetleri
  • Sunucu – Masaüstü – Aktif Cihazların Bakım Hizmetleri
  • Teknik Destek Hizmetleri (Sözleşmeli, Ticket, Çağlı bazlı)